Nejčastější dotazy

Kde se nachází kamenná prodejna Repasport?

  • Najdete nás v Olomouci na adrese Stupkova 1E. Přijet k nám můžete autem, prodejna disponuje vlastními parkovacími místy. Dostanete se k nám také autobusy 10, 16, 19, zástávka se nachází přímo před prodejnou.

Je možné objednat si zboží i na Slovensko?

  • Ano, e-shopové objednávky běžně zasíláme i na Slovensko, a to přepravní společností DPD. 

Je veškeré zboží vystavené na e-shopu skladem?

  • Ano, vše, co najdete na našem e-shopu, máme skutečně skladem. Některé zboží máme umístěno v externím skladu. Proto máte-li zájem o použité vybavení, vždy nás, prosím, kontaktujte a my Vámi požadovanou položku do následujícího pracovního dne přivemeze na prodejnu.

Je všechno použité lyžařské vybavení dostupné v kamenné prodejně?

  • Na prodejně máme vystavených zhruba 150 párů lyží a 100 párů sjezdových botů. Ostatní zboží, například okolo 500 párů lyží se nachází v našem externím skladu. Proto máte-li zájem o použité vybavení, které najdete na našem e-shopu, a chcete si ho vyzvednout na prodejně, kontaktujte na nejdříve na repasport@repaport.cz a my do následujícího pracovního dne zajistíme dopravu Vámi vybraného vybavení na prodejnu.

Vykupujete použité zimní vybavení?

  • Výkup u nás probíhá formou protiúčtu kus za kus, tj. pokud si u nás koupíte lyžařské boty, odečteme Vám od jejich ceny hodnotu lyžařských botů, které jste k nám přinesli na výkup. Výkup se týká zejména juniorských lyží a juniorských sjezdových botů. U ostatního vybavení výkup nezaručujeme. Rozhodující je samozřejmě i stav daného vybavení.

Nabízíte dárkové poukazy?

  • Ano, dárkové poukazy nabízíme v libovolné hodnotě. Navíc je možné zakoupit je přímo na našem e-shopu, který Vám následně vygeneruje kód pro použití dárkového poukazu jak na prodejně, tak na e-shopu.

Kolik stojí záloha na půjčovné?

  • Vůbec nic. Denní i celosezónní půjčovné nabízíme zcela bez zálohy. Je ale nutné prokázat se platným občanským průkazem, jehož číslo potřebujeme pro sepsání smlouvy o vypůjčení zimního vybavení.

Do kdy je třeba vrátit celosezónně vypůjčené vybavení?

  • Termín vrácení celosezónní půjčovvny v sezóně 2021/2022 je 15. dubna 2022.

Potřebuji potvrzení o seřízení vázání na lyžařský kurz. Seženu jej v Repasportu?

  • Ano, při každém seřízení vázání s Vámi kontrolujeme zadané biometrické údaje a společně s vybavením Vám vracíme i doklad o jeho seřízení na profesionálních strojích Wintersteiger.

Lyže mě baví a chtěl/a bych pracovat v prodejně nebo servisu. Přijímáte nové lidi?

  • Pošlete nám svůj životopis na repasport@repasport.cz a my se Vám ozveme.